Składanie zamówień

REGULAMIN


1. Sklep internetowy dmcollection.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową lub telefonicznie.

3. Wiążącą dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania zamówienia

4. Sklep zastrzega sobie możliwość niezrealizowania zamówienia na każdym jego etapie w przypadku niedostępności zamówionego towaru u dostawców lub z powodu innych ważnych przyczyn ekonomicznych lub logistycznych. Zawartość sklepu internetowego nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem, klient zostanie poinformowany o zaistniałej sytuacji i podejmie decyzję co do dalszej realizacji zamówienia.

5. Warunkiem realizacji zamówienia jest udostępnienie numeru telefonu w celu weryfikacji jego wiarygodności i rzetelności.

6. Na termin realizacji zamówienia składa się czas przygotowania przesyłki oraz przewidywany czas dostawy, który jest zależny od wybranego sposobu dostawy i wynosi od 1 do 10 dni.

7. Wszystkie ceny towarów podane są w PLN i zawierają podatek VAT.

8. Klient może wybrać następujące formy płatności:- płatność przy odbiorze- należność pobiera pracownik firmy dostarczającej przesyłkę,- płatność przelewem bankowym bezpośrednio na konto bankowe sklepu: 70 1240 1079 1111 0000 0196 1748

9. Do każdego zamówienia doliczany jest koszt dostawy przesyłki zgodny z cennikiem firmy dostarczającej.

10. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT, prosimy wówczas o podanie niezbędnych danych.

11. Informujemy, że wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych.

12. Zgodnie z przysługującym prawem, klient może zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwracany produkt musi być nienaruszony, nieużywany, oryginalnie zapakowany (włącznie z nienaruszonym opakowaniem fabrycznym). Zwrotu pieniędzy dokonujemy, po uprzednim sprawdzeniu towaru, na konto podane przez kupującego lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu. Koszt przesyłki nie podlega zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem.

13. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas dostawy lub innych stwierdzonych wad ukrytych towaru, klient powinien natychmiast skontaktować się ze sklepem w celu ustalenia dalszego postępowania ( w przypadku zasadności reklamacji, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub w przypadku wyczerpania asortymentu klientowi zostanie zwrocona jego równowartość).

Powrót